دریافتـ کد آیکونـ نوار آدرسـ سلنآ کـ ـد

برا عزیزدلم














ღ しѺ√乇 نرگس من ღ しѺ√乇

عشق من وجود من معلم مهربونم

مداد به دست میگیرم

صفحه سفید کاغذ

میخواهم از شما نقاشی بکشم

چشم چشم دو ابرو

تا همینجا کافیست

مینشینم سیر تماشاتون میکنم

(خـانـــومــی بـــی نـهــایــت دوســتــت دارم)



برين ادامه

نظرات شما عزیزان:

n
ساعت21:24---5 آبان 1393
سلام گلم منم معذرت میخوام دیر به دیر میام پیشت یا نمیام چون خیلی گرفتارم امیدوارم موفق بشی توی همه چی پیروز بشی
پاسخ:سلام خانوم.اشکالی نداله.چوم میدونم چقد سرتون شلوغه...ممنونم .منم همینطور عزیزم


m
ساعت19:26---1 آبان 1393
مهربانی به سادگی
صدای کبوتر و گنجشکی است
پشت پنجره ای باز
تنها با مشتی برنج...
آوازی که پرتت کند تا ازل
تا اول بهشت...

********

سلام حانیه عزیزم
ببخش کم میام پیشت!
خیلی کار دارم!
دوستت دارم گلم


پاسخ:سلام گلم...چه عجب...موفق باشی گلم منم دوست دارم عزیزم


نام :
آدرس ایمیل:
وب سایت/بلاگ :
متن پیام:
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

 

 

 

عکس شما

آپلود عکس دلخواه:





پنج شنبه 24 مهر 1393برچسب:,| 10:40 |✿حانیـــہ✿|

[-Design-]